Teki

Intagningsprov

Kategori: Tea

"Vi ber att få meddela att vi har reserverat en plats för Dig och Din hund i höstterminens Agility nybörjarkurs. Inträdesprov kommer att hållas den 25 juni klockan 18.30."

Idag är dagen, vi ska på inträdesprov jag och Tea!
Nervöst? ja väldigt dock vet jag att tea har bra kontakt men är väldigt nervös ändå men förhoppningsvis kommer tea visa sig från sin bästa sida som hon brukar göra mesta dels av tiden, hon är så duktig mitt lilla moln.
Dock vet vi ju ej om matte kommer sköta sig från sin bästa sida eller om nerverna tar över.

Dagen till ära har iaf Tea blivit ny friserad, väldigt behövligt en hel bajspåse av bort klippt päls blev det.
Inte lätt med all päls i denna värmen så fick bli en sommar klippning. struntar i om det inte är så bichon likt huvudsaken är att Tea mår bra och jag tror hon mår mycke bättre i värmen med kort päls.

Så vid fyra iaf kommer min snälla moder hit för att skjutssa oss, vi ska stanna till i götene och hälsa på moster rigmor med och då är det bäst att det finns tid för dom två systrarna kan prata i evigheter.
Får se om jag hittar en hundvakt till Kiba då jag tror han får det bättre här än flänga runt med oss Tea har ju tyvärr inget val, sen blir hon ju inte lika stressad som kiba heller :)


Ny friserad dagen till ära.


Tea


Jag & Tea så fina så.


Fina Kiba

Kommentarer


Kommentera inlägget här: