Teki

Lämna verkligheten

Kategori: Allmänt

Ikväll blir det lite flykt från verkligheten då vi skall se Harry potter på bio med min älskade bäste vän Cissi, Josse & Eddie.
Kommer bli väldigt kul

Cissi är en vän jag alltid haft i vått och tortt sen långt tillbaka i tiden.
Och jag är mycket tacksam att du står ut med mig min älskade vän :P

Annars då?
Ja vi var på jula en väldigt kort tur och köpte regnställ åt fredrika som åker till flasterbo idag (hoppas ni får super kul och bra väder ^^) Lite avis är jag allt men fredrika åkte med ett löfte att ha kul åt oss med :D
Iaf när vi kom tillbaka efter denna väldigt korta turen hittar jag ost förpackningen på golvet?

Ja där va den inte när vi åkte, framför mig har jag även 3 runda hundar som ser belåtna ut.
Så Aiko Tea & Kiba har tryckt i sig en hel hushålls ost medans vi var på jula.
Som jag glömde ställa in när vi åkte (bra emma!)
Tea kom in och la sig på rygg i sängen sen och varenda gång man sa ost och tittade på henne så tittade hon genast åt ett annat håll väldigt diskret 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sv; okej, jag håller på o baka tårta till älsklingen som fyller år i morgon =)

    Gör du då?

    2009-07-16 | 17:35:20
    Bloggadress: http://fribor.blogg.se/
  • Justine säger:

    Sv: tack! Allt bra med dig? kramis:)

    2009-07-17 | 17:15:34
    Bloggadress: http://justiner.blogg.se/
  • Cissi säger:

    Skulle inte klara mig utan dig raring!! Älskar dig!!

    2009-08-28 | 16:49:54

Kommentera inlägget här: