Teki

Far o flyg

Kategori: Allmänt

Nu har den lilla älskade damen flygit hem igen, efter fem dagar av bus, spring, bad, charlie & lola, nya kompisar och doppande av bollar i akvarier så är det slut.

For till Trollhättan imorses och lämna lill trollet då fick vi även träffa vår gud son(?) Rasmus en riktig goding är det.
Moster snygging.

Sebastian införskaffade ett par skor och jag fick snällt gå bredvid och titta fick en glass sen för jag var duktig (dock av min älskade syster inte från sebastian oh nej då )

Min man har även börjat blogga här.

Ja efter ett osammanhängande inlägg så kryper man till kojs snart och flyr från min fisande sjöko som ligger och försöker förgifta hela lägenhets längan suck. (har även kommit underfund med att ja har en kroppsform som en sjöko, smickrande ohja oerhört söta djur de där så antar att kiba fått lite vett från mamma)


Rasmus


Amanda på min student

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken fin blogg du har.



    Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

    Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

    Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

    Själv bestämde jag mig för att ej plocka ut några pengar förrän jag nått upp till 500 och det har jag snart gjort, på knappt två dagar.

    2009-07-06 | 19:07:34

Kommentera inlägget här: