Teki

Gör mig speciell

Kategori: Allmänt

Så har vi kommit hem Jag,Sebastian, Tea , Kiba & min ena sko utan sula (hmm kiba vart kan den ha tagit vägen)

Vi har varit hos Freddy ,Fredrik & aiko givetvis, vi har käkat tacos & kollat på Push bra film dock borde de komma en uppföljare.
Gillar filmer som låter fantasin flöda och gör personer speciella.

Får se vart världen för oss imorgon, vill skapa något men tyvärr får jag nog inse att jag inte är bra på sådant inte så bra som jag vill iaf.. Det enda som jag är riktigt bra på är musik och inte sjunga utan spela instrument tråkigt om man inte har intresse för det men så sannt är det.

Jag vill med vara häpnandsväckande duktig på något, bara lite speciell åtminstone istället för en socialt missanpassad sjöko med deperitions svackor som försvinner i mängden.

well tack för en trevlig kväll folk.

Kommentarer

  • Stella och Doris matte Lotta säger:

    Doris blir 13 veckor nu till helgen, tiden går så fort... Ja visst är de söta mina yrväder, men alla Lagottos är otroligt söta..

    2009-07-08 | 21:30:38
    Bloggadress: http://www.blondinstella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: