Teki

Nedslag

Kategori: Allmänt

Hur ska jag göra?

Min gymnasie skola har låst mig så hårt, och gav mig slut betyg fast det inte ens får va ett slut betyg utan skulle varit samlat betgs dokument. Och det finns inget som dom kan göra åt de nu detta resulterar i att jag inte har någon högskole kompetens, jag kan inte få det genom att läsa komvux för ämnena jag måste läsa finns på uddetor och jag måste få fram pengar för att läsa upp dem då varje kurs kostar 500:-
Jag får heller inget studiemedel när jag läser upp dom och ingen hjälp, jag får kursens innehåll och sen prov.
Hur ska jag kunna få pengar till det och om ja får pegar till de hur ska jag leva under tiden jag läser upp dem?
Och allt detta fick jag veta utav högskolan när jag sökte linjen jag ville gå. Uddetorp hade inga planer på att berätta detta för mig.

Jag kommer heller inte in på florist linjen för staden skara är för snåla för att köpa in utbildningar.

Visst det är delvis mitt fel jag borde läst upp mer ämnen innan jag tog studenten, men någon kunde väll åtminstone talat om att detta var de som skulle ske?

så ja hur ska jag kunna utbilda mig till något?

Hur ska jag göra?

Ja sitter här i skiten med min båt halvfull påväg te botten och fiskar efter stövlar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: